Interview Erik

Waarom heb je bij Digital Growth Agency gesolliciteerd?

Na een aantal jaar in e-commerce als online marketeer gewerkt te hebben, wilde ik graag de overstap maken naar een bureau. Dit vanwege de afwisseling in werkzaamheden en verscheidenheid aan klanten. Het verhaal van Digital Growth Agency sprak mij aan; hecht samenwerken met de klant, de klant betrekken bij de werkzaamheden en de klant opleiden. Elke klant heeft een eigen uitdaging en startpunt. We kijken altijd hoe wij als agency kunnen bijdragen aan de digitale groei van de klant. 

Hoe vind je het om te werken voor Digital Growth Agency?

Inmiddels werk ik al meer dan twee jaar bij Digital Growth Agency. In die twee jaar heb ik ontzettend veel geleerd op verschillende gebieden. Vanaf mijn eerste week werd ik uitgedaagd en dat is tot op de dag van vandaag niet veranderd. Naast de verdieping op mijn vakgebied, gebeurt dit ook op persoonlijk vlak. Je krijgt hier de tijd en mogelijkheden om jezelf uit te blijven dagen en je eigen grenzen te verleggen. 

Erik Drost

Wat vind je het leukste om te doen?

Ik ben als online marketeer vooral bezig met data (analyse en rapportage) en een stuk techniek, marketing automation en data management platformen. Het analyseren van data en vanuit daar digitale groei realiseren met en voor de klant. Dat geeft voor mij de kick.

Zou jij Digital Growth Agency als werkgever aanraden?

Ja! Digital Growth Agency is een plek waar je de kans krijgt om te groeien als professional en als persoon. Daarnaast heb je een tof portfolio aan klanten en zetten we gave dingen neer samen met de klant.