Persbericht Livingprojects

Livingprojects kiest Digital Growth Agency

Livingprojects kiest Digital Growth Agency om een nieuwe markt aan te boren. Livingprojects gaat digitaal vol inzetten op het verkopen van UVC-licht. Dit licht zuivert lucht en oppervlakten van de zogenaamde virussen en bacteriën. Om heel Nederland te helpen aan dit zuiverende licht is Digital Growth Agency ingeschakeld.
 
Livingprojects is bekend van het leveren van licht- en geluidoplossingen voor architectuur, entertainment, hospitality, leisure en retail. Dit doet ze al meer dan 20 jaar en is de partner van Signify (vroeger Philips Lighting) met de meeste UVC-licht-gecertificeerde technici in Nederland. UVC-licht doodt binnen 6 seconden 99% van de bacteriën en is uitermate geschikt voor locaties waar ventilatie moeizaam te verbeteren is.
 
“De werkwijze van Digital Growth Agency sluit naadloos aan op de groeiambitie die wij hebben. We weten dat we binnen 3 maanden marktleider willen zijn in UVC-licht. Wat de juiste stappen zijn om dit te bereiken weten we nu nog niet precies. Maar, met het flexibele team van Digital Growth Agency zijn we altijd in staat om de kansen te grijpen en ben ik ervan overtuigd dat we de marktleiders-positie snel te pakken hebben”, aldus Michael Sebregts, oprichterLivingprojects:
 
Eelco van den Hoek, oprichter Digital Growth Agency: "De uitdaging die we samen met Livingprojects op gaan pakken is echt super gaaf. Niet alleen is het een ambitieuze opdracht van een mooie organisatie, maar deze oplossing draagt daadwerkelijk bij aan de bestrijding van het COVID-19 en andere virussen in de toekomst."