Zowel consumenten als zakelijke klanten oriënteren en kopen steeds vaker online. Als jouw organisatie digitaal goed is, zal je vaker in de overweging van de klant worden meegenomen en overtuig je een groter deel van jouw potentiële klanten om bij jou te kopen. 

Website

Zorg dat je op je website laat zien wat mensen met jouw aanbod kunnen doen, in plaats van simpelweg wat het aanbod kan.

Wij helpen je aan een website die jouw potentiële klant laat zien welke waarde jij kan leveren.

En waarom het de klant enorm helpt om voor jou te kiezen.

 

Met deze blokken zorgen we dat jouw website een verkoop-aanjager wordt:

Google

Heb je een website die jouw klant op een fijne manier laat zien wat de klant met jouw aanbod kan? Dan is het zaak om meer bezoekers naar jouw website te trekken.

Je wilt gevonden worden als mensen op zoek zijn naar een oplossing die jij biedt. Op deze manier kan je in contact komen met nieuwe klanten.

SEA

Liever direct resultaat en betalen voor Google Advertenties?

Lees hier alles over Google Ads

Als je direct bovenaan wilt staan op de juiste zoekwoorden, kun je er altijd op adverteren. We kunnen je helpen te adverteren op de juiste termen, met de juiste landingspagina, voor de juiste prijs. 

Branding

Opvallen in een snelle visuele wereld is de grootste uitdaging voor alle merken. Creativiteit en design bepaalt hoe je merk spreekt, zich voortbeweegt, aanvoelt en de doelgroep aantrekt. Design en ontwerp is géén make-up laag, maar de essentie van het merk en behoort tot één van de sterkste USP's.

89% van de aankoopbeslissing is puur emotie

Dit is een voorbeeld van een frisse nieuwe stijl van Odink en Koenderink

Social

Zichtbaarheid op Facebook, Instagram, Pinterest of LinkedIn kan enorm belangrijk zijn voor jouw merk.

Maar hoe zorg je voor een groei in het aantal volgers? Wat moet je doen om interactie te krijgen op jouw posts? En hoe krijg je het voor elkaar dat je met regelmaat kunt posten zonder dat het heel veel tijd kost? 

Met deze 5 stappen ontwikkel jij een succesvolle social media aanpak in de bouw:

 

Leadgeneratie

Het genereren van leads is voor veel organisaties van groot belang. Jouw digitale omgeving zou daaraan bij moeten dragen.

Leads genereren doe je in 5 stappen:

We waren benieuwd wat leadgeneratie voor ons kon opleveren in aanvulling op onze huidige (acquisitie)kanalen. Digital Growth Agency heeft ons laten zien hoe waardevol dit kanaal is én heeft ons geholpen om dit zelf verder uit te bouwen
- Tom Kooken, Marketing Manager Scholt

Lees de case van Scholt over Leadgeneratie

Kom vrijblijvend in contact

Digital Growth Agency

Damruststraat 3
3035KV, Rotterdam
010-3070303

Delpratsingel 1
4811AM, Breda

Volg ons:

Vragen

  • Moet je nu overal meteen mee aan de slag?

    Of je nu alles in 1 keer op wilt pakken of wilt starten met 1 klein onderdeel, dat kan allemaal. Het gaat erom dat je start met jouw digitale groei, hoe groots je dat doet is voor iedere organisatie anders.